Izvješće s državnog natjecanja iz osnova informatike na koje se plasirao 1. mjestom na županiji napisao je Filip Škrlec. Pročitajte ga u nastavku:

Od 17. do 20. ožujka održavalo se državno natjecanje iz informatike u Primoštenu. Prvim mjestom na županijskom natjecanju iz osnova informatike izborio sam plasman na državno natjecanje.
               Moja mentorica Andrea Pavić i ja krenuli smo u ponedjeljak 17. ožujka autobusom iz Osijeka u 5 sati ujutro. U autobusu nas tada nije bilo puno, ali smo stali nekoliko puta i tada su u autobus dolazili i drugi natjecatelji i njihovi mentori. U autobusu smo ponavljali za ispit i pričali o natjecanju. U Primošten smo stigli poslije 16 sati u hotel Zora. Tamo smo dobili akreditacije i smjestili smo se u sobe. Ja sam bio u sobi sa još dva dječaka. Malo smo se odmorili i otišli na otvaranje. Poslije toga smo otišli na večeru i ponavljanje prije ispita. Moje natjecanje održavalo se u 10 sati, a trajalo je 90 minuta. Pisali smo ispit u kojem je bilo 28 pitanja. Nakon ispita otišli smo na izlet u Rogoznicu. Izlet je bio jako zanimljiv i vidjeli smo stare kuće u zaleđu Primoštena. Kada smo se vratili otišli smo vidjeti rezultate. Saznao sam da sam 14. i bio sam jako zadovoljan. Sljedeći dan smo se kupali u bazenu sa morskom vodom i nekoliko puta smo prošetali do njihove crkve i groblja odakle se pruža najljepši pogled na Primošten i otoke. Taj smo dan išli gledati i natjecanje u drugoj kategoriji razvoj softvera. Poslije smo otišli na večeru i još jedanput prošetali Primoštenom. Zadnji dan smo bili u hotelu, ali smo prije toga išli ubrati jednu grančicu kako bismo ju mogli staviti na plakat. Otišli smo na zatvaranje i dodjelu medalja. Ja sam dobio zahvalnicu za sudjelovanje. Poslije ručka smo krenuli kući. U autobusu nas je zabavljao jedan dečko iz Požege sa svojim šalama i igrama. Kući smo došli u ponoć.
                 Na natjecanju sam se jako dobro zabavio i bio sam jako zadovoljan svojim rezultatom! Volio bih još koji put to ponoviti.